אז למה בחרתי להיות מאבחנת ומטפלת בוויסות חושי ?
שמי סמדר, מזה שנים עוסקת בחינוך והוראה. כשמונה שנים ניהלתי גן ילדים לגילאי 3 חודשים- 4 שנים . לאחריהן ועד היום אני מחנכת כיתות א-ב. במפגשיי הרבים עם תלמידים שונים ומגוונים, חתרתי להבין לעומק את המקור לקשיים המלווים את התפתחותם ולסייע להם. על כן הרחבתי את השכלתי, למדתי חינוך מיוחד והוראה מותאמת דרכם אני מקדמת קשיים לימודיים. עם זאת חשתי שיש לקשיים מקור שורשי יותר שבו צריך לגעת על מנת לטפל בקושי. כך הגעתי ללימודי וויסות. הטיפול בוויסות החושי מסייע לקשיים של תלמידים לשבת בכיתה, לקושי בקריאה, שליפה, כתיבה, לקשיי קואורדינציה ואיזון, לקידום ילדים על הרצף, לקשיים כמו היפוטוניה, דיסגאפיה ועוד. התחום הריגשי, חברתי ולימודי, מתפתחים יחד. עיכוב בתחום אחד מעכב את האחר, לעומת זאת שיפור אחד מהם, מקדם ומשפר גם את האחרים. אני מלווה ילדים ואת הוריהם ומוצאת דרכים לקדם ולסייע לשיפור כלל תפקודי ההתפתחות וכולי תקווה שאוכל להמשיך ולסייע בדרכים טובות.